Markéta Spoock

Jsem kdo jsem, ještě příliš mladá na to, abych znala všechnu pravdu světa a již dost stará, na to, abych si dokázala vytvořit svůj názor.
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1735x

Seznam rubrik

Markéta Spoock

Promiň ... někdy přání nestačí ...

Narodila jsem se po jedné vášnivé noci ... dvou lidem, které spojovala láska ... láska k drogám, penězům, moci ... nejdřív netušili, jestli mě chtějí, když se rozhodli, bylo pozdě ... a tak jsem přišla na svět.

3.7.2019 v 3:17 | Karma: 20,35 | Přečteno: 704x | Diskuse| Ostatní

Markéta Spoock

kde začíná anonymita, končí slušnost ...

Venku ošklivěn utahaná z práce zalézám do peřin a beru si sebou notebook. Ne ještě se mi nechce spát a tak jen tak lenoším a čtu co mi přijde pod ruku .... články na blesku, idnesu i blogy neznámých autorů ...

15.7.2011 v 19:53 | Karma: 13,79 | Přečteno: 910x | Diskuse| Ostatní

Markéta Spoock

O islámu bylo napsáno mnoho ...

Několik posledních dnů jsme strávila s chřipkou v posteli. Času mnoho, nálady a chuti cokoliv dělat pomálu, a tak jsem po dlouhé době zavítala na blog idnesu. Zaujala mě kolik (nejen) mladých slečen zde obhajuje islám, nechápou proč jsou lidé na muslimy zlí, a už vůbec jim nejde na rozum, proč se Evropa brání islamismu.

17.12.2010 v 21:28 | Karma: 28,33 | Přečteno: 1370x | Diskuse| Společnost