Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SJ

Děti by neměly být obětmi neomarxistického "pokrokového" experimentování, které rozhodně nesleduje dobro dětí ani společnosti.

Jejich umělé plození a adminstrativní "přidělování" jako věcí do párů, které nejsou ani teoreticky se schopny rozmnožit je zvrácenost stejného druhu jako "pokrokářský" multikulturalismus - jde proti lidské přirozenosti.

6 2
možnosti
BD

A opět se argumentuje dobrem dítěte, ale zároveň ho chtějí plodit s osobou opačného pohlaví a dost pochybuji, že pro jeho dobro, když ještě není. Jde jen o pocit a utvrzení se v normalitě. Samozřejmě naprosto falešně, protože i zde je popisován proces početí jako obě ́t jednoho z homosexuálního páru.

5 0
možnosti
VM

Pak vyvstává otázka, o jakou normalitu se jedná, neboť je všeobecně známo, že homosexualita je 4% vývojová anomálie - tedy ne-normalita.

0 0
možnosti
KV

Pořád slyším o ochraně práv dítěte, ale nikde se nikdo nezmínil o právu dítěte mít otce i matku.

11 0
možnosti
BG

Chudák dítě, které má podobnou matku:

http://usti.idnes.cz/silne-opila-zena-radila-v-moste-pred-svym-malym-synem-p0m-/usti-zpravy.aspx?c=A160503_123158_usti-zpravy_vac2

Dokonce i toto dítě má právo na matku, ale z nějakého důvodu se ho vzdala. Chcete snad matku přinutit, že dítě má právo ji mít?

http://zpravy.idnes.cz/u-nemocnice-na-bulovce-se-naslo-miminko-dyh-/domaci.aspx?c=A160602_210839_domaci_san

0 0
možnosti
MP

Opět několik čistě objektivních bodů:

- nelze argumentovat tím, že u heteropárů existují nefunkční vztahy, a proto je homopár minimálně stejně dobrý. To, jak spolu lidé vychází, je čistě o lidech, ne o typu jejich vztahu. I homosexuální pár se může hádat, bít se navzájem nebo týrat děti, nenávidět se, rozcházet, být si nevěrný, úplně stejně jako jakýkoliv heteropár, takže zde není žádná výhoda. Výroky typu "milující homopár je pro děti rozhodně lepší, než rozhádaný hetropár" jsou jen floskule, úplně stejně lze říci, že "milující heteropár je rozhodně pro dítě lepší, než rozhádaný homopár", a je po argumentu...

- s tou 50% rozvodovostí (uvádí se i více) to je velmi zkreslené. To totiž vychází z počtu uzavřených manželství, ale zahrnuje to i situace, kdy se někdo rozvede několikrát, tedy ne počet unikátních lidí kteří byli někdy rozvedeni, což je rozdíl. Jsou celebrity, které jsou schopné se rozvést 3x-4x, ale "nerozvést" se můžete jen jednou. Takže reálně rozvedených rodin bude mnohem méně, třeba jen ke 30%. Ale opět, podobné to bude i u homopárů, takže to opět není relevantní argument.

- to, že je rodina dnes v krizi, ještě neznamená, že by její erozi měl stát ještě podporovat. Naopak je třeba se snažit rodiny stmelovat. Rodina je základní stavební kámen společnosti a její rozklad je také prvním krokem k rozpadu celé společnosti (na to upozorňoval už Edward Gibbon v Zániku říše Římské, rozpad tradiční rodiny byl jedním ze znaků společnosti před rozpadem)

- to, že rodina je otec+matka+děti není žádný lidský výmysl, ale je to dílo přírody a miliony let evoluce prověřený systém. Kdyby bylo výhodnější se rozmnožovat nepohlavním dělením, tak na to živočichové dávno přešli. Ale je třeba přiznat, že věda postupuje rychle, a v budoucnu se to může změnit. Pokud lidé přejdou na klonování a vlastní rozmnožování vezmou do svých rukou, místo přírodního vzoru, tak se klidně může stát, že pro děti si budeme chodit do komerčních laboratoří,kde si navolíme parametry a dítě dostaneme

9 0
možnosti
BG

Miliony let..., jasně... ;-D

Všechny ostatní Vaše argumenty jen potvrzují to, co jsem psal jinde. Jsme lidi jako Vy se všemi klady i zápory. My si opravdu nemáme co vyčítat. :-)

0 1
možnosti

Především je to krok proti přírodě. Homosexuální ženy si mohou opatřit dítě přirozenou cestou a i tak mají jejich děti psychické problémy. To se asi dlouhodobě nesleduje. Jaké psychické problémy bude mít dítě v rodině mužů se nedá ani odhadnout.

7 2
možnosti
BG

A proč mají jejich děti psychické problémy?

Jaké psychické problémy měli ti dva kluci, kteří loni v létě v Pardubicích utýrali bezdomovce? Jaké psychické problémy měli žáci, kteří šikanovali učitelku na střední škole? Narodili se heterosexuálním rodičům? Narodili. Vychovávali je heterosexuální rodiče. Vychovávali. Tak v čem je teda problém? Kde se v jejich výchově stala chyba?

0 2
možnosti
JM

Vzpomínám na dětství jak jsem k vánocům dostal kolo a bylo jen moje, ani ségra mi ho nesměla brát. Nebo když jsem k narozkám dostal stavebnici merkur a s tátou jsme postavili jeřáb. Jak jsem se těšil na prázdniny, protože rodiče slíbili, že pojedeme k moři. Jak jsme s tátou opravili starýho pionýra a po polních cestách jsem mohl jezdit sám.

Vzpomínám i jak jsem byl bit, protože jsem ségře rozbil panenku tátovým kladívkem, neboť jsem chtěl vědět co je uvnitř. Nebo jak jsem dostal zaracha, protože jsem kouřil rákosový "doutníky" jak jsem to viděl v kovbojce. Nebo jak jsem dostal řemenem, když jsem kradl v obchodě, abych byl před kamarády frajer.

Kdybych byl dítě, asi by mi trochu vadilo, že se na mě okolí dívá jako bych měl dvě hlavy, protože mám homosexuální rodiče. Ale než bejt v děcáku, jako jeden z mnoha dětí, radši bych dva tatínky/dvě maminky měl, protože by byli moje.

7 0
možnosti
EK

E70v33a 70K58y53s41e88l53á

30. 6. 2016 12:20

A já bych byla raději v děcáku... dítě by mělo mít možnost volby.

0 0
možnosti
SJ

Nejde o zvyk. Jde o neomarxistický rozklad přirozené rodiny. V dalším kroku bude urážlivé používat označení "otec" či "matka" - bude povoleno pouze "genderově neutrální" rodič 1 a rodič 2.

viz např. http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2011/01/07/AR2011010706741.html

Děti nebudou patřit přirozeným rodičům, nýbrž o nich bude rozhodovat všemocný úředník (viz Norsko).

To je ten neomarxistický "pokrok": nepřirozená zvrácenost usilující o zničení západní civilizace a jejich institucí včetně rodiny.

7 0
možnosti
AT

Ano hodnota tradiční rodiny je pro mě hodně silný argument, proč ne. A nevím proč do toho motáte rozvodovost a násilí v rodinách. Že někdo naruší rodinu jiným, možná horším způsobem ještě neznamená, že je normální zažitý model nabourat složením "rodičů"

3 0
možnosti
MR

Vidím tady jeden problém, který jste opomněla. Puberta bude pro rodiče tvrdý ořech. Dítko bude a to je bez debat vystaveno ve škole dost tvrdé reakci ostatních. Což se může obrátit proti milujícím (táta, táta) (máma, máma). Ustát tuto situaci bude velice složité. O tomto problému by měli adoptivní rodiče velice hodně přemýšlet.

5 0
možnosti
BG

Mělo by se změnit spíš okolí. A já se přece nebudu omezovat jen kvůli tomu, abych před ostatními nevypadal divně. Nosím kroužek v uchu. A co jako? Je to snad můj problém. Jsem lesba. A co je komu do toho? Budu chodit jen s tím, koho mám ráda já a nikoho jiného přemlouvat nebudu. Taky je můj problém, že jsem tlustý, že nosím brýle, že jsem slepý...

4 2
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1735x
Jsem kdo jsem, ještě příliš mladá na to, abych znala všechnu pravdu světa a již dost stará, na to, abych si dokázala vytvořit svůj názor.

Seznam rubrik